sobota 16. srpna 2014

Book wishlist no. 1

A máme tady první příspěvek do rubriky Book wishlist! Pojďme se podívat na moje favority.



Takže....jak víte, The Fault in our stars (moje srdcovka <3) a Looking for Alaska (ehm, už ne tak moje srdcovka) jsem četla. Můj názor víte. A jelikož jsem jako druhou četla Aljašku, která mě zklamala, tak se celkem bojím začínat nové knihy od Greena. Opravdu ano. Ale učiním teď prohlášení: Věřím ti, Greene! Nezklam mě! Nejvíc bych si asi chtěla přečíst Will Grayson, Will Grayson a pak Paper towns. Možná nakonec zkusím i The Abudance of Katherines. Takže ne, že mě zklameš! Dávám ti šanci! 





Tuhle knihu bych si chtěla přečíst na doporučení mé výborné kamarádky. :) Řadí se mezi nejlepší young adult knihy a....prostě bych ji chtěla vyzkoušet. Příběh vypadá zajímavě.

Četl někdo výše zmíněné knihy? Napište mi, prosím, váš názor do komentářů! 

zdroje obrázků: www.weheartit.com


4 komentáře:

  1. Jak už víš četla jsem Hvězdy a Hledání Aljašky a u mě je to prostě přesně naopak :D Mě se o odst víc líbila Aljaška, ale taky jsem k ní musela hledat cestu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím. :) každy má jiný názor, ona Aljaška byla dobrá, ale.... Bohužel až od půlky.... :) a nečetlas náhodou od Greena ještě něco? :)

      Vymazat
  2. Já četla jenom Hvězdy a moc se mi to líbili :) Byla jsem i na filmu, jinak jsem od Johna Greena nic nečetla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hvězdy byly krásné a ten film.... ani neříkám! :3 Já se právě chystám číst další- snad mě nezklame! :)

      Vymazat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)