úterý 12. srpna 2014

Hra lží- Nikdy v životě

Originální název: The Lying game- Never have I ever

Autor: Sara Shepard

Nakladatelství: BB art

Rok vydání: 2013, 2011 (originál)










Obsah


Emma stále pátrá po vrahovi Sutton. Dozvěděla se, že Sutton měla s kamarádkami klub jménem Hra lží, při kterém prováděly hrozné kanadské žertíky a jedním z nich bylo právě i hrozné video se Sutton, díky kterému se o ní v prvním díle dozvěděla. Emma stále předstírá, že je Sutton, žije její život a občas se jí i ten život v přepychu líbí, konečně má úplnou rodinu a ne jen nějakou pěstounskou. Dozvěděla se, že jeden strašný kanadský žertík provedly i dvojčatům Gabby a Lili, které se stále snaží dostat do klubu Hry lží. A právě tyto dvojčata začíná podezírat ze Suttoniny vraždy.... Budou to skutečně ony?

Více v celém článku!


Ukázka


Děsí mě to? Ano. Ale prostřednictvím Emmy jsem dostala příležitost zjistit, co se odehrálo v posledních chvílích, než jsem naposledy vydechla. A čím víc se dozvídám, kdo jsem byla a jaká jsem měla tajemství, tím víc si uvědomuji, jaké nebezpečí hrozí mé znovunalezené sestře. Moji nepřátelé jsou všude. A občas vykoukne na povrch, že největší hrozbou jsou pro nás ti, které podezíráme nejméně.


Můj názor



 I tento díl se mi velice líbil, i když musím přiznat, že ten předchozí byl o trošku lepší. Nevím proč, asi mě víc bavil. 

Nicméně i tady je toho spoustu překvapivého a šokujícího a nejvíc nedokážu pochopit klub Hra lží- jak jim takové strašné kanadské žertíky vůbec mohly připadat vtipné? Byly to kruté holky, které se vyžívaly v utrpení jiných a smály se tomu, jako kdyby to byla hrozná legrace. Mnohdy se mi i dělalo špatně z toho, co jsou schopny udělat. 

Přečtěte si- uvidíte! 



Hodnocení:
7/10

zdroje nevyfocených obrázků: www.weheartit.com


0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)