středa 13. srpna 2014

Hra lží- Two truths and a lie


Autor: Sara Shepard

Nakladatelství: Harper (zakoupeno v anglickém jazyce)

Rok vydání: 2012 (originál)

Obsah


V tomto dílu si Emma myslí, že vrahem Sutton je kluk jménem Thayer Vega, který se jí na konci minulého dílu vloupal do pokoje. Kvůli tomuhle jsou na ní její kamarádka Madeline (což je sestra Thayera) a její sestra Laurel naštvané. Madeline Emmě postupně odpustí, ale Laurel je na ní stále naštvaná a chová se k Emmě hrozně. Když se Emma sejde s jejím klukem Ethanem, který jediný ví, že Sutton je mrtvá a že Emma pouze předstírá, že je Sutton, tak je dokonce Laurel špehuje a odposlouchává. Emma se mezitím bojí Thayera, který je ve vězení, bojí se, že zabil Sutton a že teď zabije i jí. Ale vrahem je možná někdo úplně jiný než on.... Možná i někdo, kdo s ní žije ve společném domě.

Více v celém článku!


Ukázka


It was Thayer Vega. He leveled a smirk at Emma that said he knew all of her secrets- including who she wasn't. And I could tell, in an instant, that whatever it was he had meant to me in life was wrapped in mystery- and danger.

Byl to Thayer Vega. Namířil na Emmu úsměvěm, který říkal, že ví všechna její tajemství-i to, kým ona není. A já mohla v ten moment říct, že to, co pro mě znamenal v životě bylo zahaleno tajemstvím- a nebezpečím.

Můj názor


Zase můžu jedině říct, že to byl dobrý a napínavý díl (ano, mám slabost pro napínavé knihy :)). Laurel je vážně zlá a nemám jí moc ráda. Dokáže říkat a dělat dost podlé věci. 

Hrozně mě zajímá, kdo se nakonec ukáže, že je vrahem Sutton. Ale to se dozvím až v posledním díle. :) Tenhle díl jsem si koupila v Londýně, bohužel tam nebyly všechny díly, jenom třetí a čtvrtý, takže si budu muset ještě dlouho počkat.



Hodnocení:
7/10

zdroje nevyfocených obrázků: www.weheartit.com


                                                                                                                                                                                                                  

0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)