neděle 10. srpna 2014

Hunger games- Síla vzdoru

Originální název: Hunger games- Mockingjay

Autor: Suzanne Collins

Nakladatelství: Ikar (zakoupeno ve slovenském jazyce)

Rok vydání: 2012, 2010 (originál)






Obsah


V posledním díle trilogie jde vážně opravdu do tuhého. Dvanáctý kraj je zničen, všichni zachránění společně s Katniss a její rodinou, Galem, Haymitchem a dalšími bydlí ve Třináctém kraji, který měl být podle Kapitolu zničen. Jediný, kdo chybí, je Johanna a Peeta, ty zajal Kapitol. Lidé se bouří proti Kapitolu. A začíná revoluce, jejíž je Katniss tváří. Je reprodrozdem. Katniss je zničená z druhých her, ale musí se dát do pořádku a zesílit, aby mohla bojovat a splnit svůj největší tajný úkol- zabít Snowa. A co bude s Peetou? Budou všichni už konečně žít v míru bez Her? Tohle všechno záleží jen na Katniss. 

Více v celém článku!


Ukázka

Ruže. Mutanti. Vyvolení. Cukrové delfíny na torte. Priatelia. Drozdajky. Štylisti. A ja. To všetko ma v noci straší v snoch.




Můj názor


Páni. Páni! V posledním díle toho bylo opravdu hodně! Ale od začátku. Třináctý kraj mě velmi překvapil. Bylo mi líto skoro všech. Katniss byla úplně zničená. A co Peeta? Můj milovaný Peeta? Bála jsem se, co se stane. 

Příběh šel dál a moje prsty klouzaly po stránkách, na kterých bylo napsáno, jak se Katniss uzdravuje a připravuje na revoluci, točí spoty, je zničená a zase se uzdravuje. Setkání s Peetou, který už nikdy nebude, jaký býval a jeho největším nepřítelem se stala jeho předtím milovaná Katniss. A za to všechno může Snow. Jak já ho nenávidím! 

I v tomhle díle jsme přišli o důležité postavy, jejichž smrt byla velmi smutná. 

Konec byl jednoduše skvělý. I když každý zůstane navždy poznamenaný Hrami.

Suzanne Collins napsala výbornou trilogii, která bude neustále připomínaná a čtená ještě několika generacemi (má skromná předpověď). Tyto knihy vás k sobě připoutají a nepustí, dokud nedočtete poslední větu, slovo, písmeno posledního dílu. A vy už si jen přejete, aby kniha měla další pokračování. 

Kdo nečetl Hunger games, musí to napravit. 

,,You love me. Real or not real?''
I tell him, ,,Real.''



Hodnocení
1 000 000/10

zdroje nevyfocených obrázků: www.weheartit.com

0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)