úterý 12. srpna 2014

Nádherné bytosti

Originální název: Beautiful creatures

Autor: Kami Garcia, Margaret Stohl

Nakladatelství: Knižní klub

Rok vydání: 2011, 2009 (originál)












Obsah

Ethan žije v nudném městečku- nebo spíše ,,zapadákově''- jménem Gatlin. Je úplně normální kluk, který má rád basketbal a má nejlepšího kamaráda Linka. Nikomu ovšem nepřizná, že má rád knihy a že se mu každou noc zjevuje ve snu jedna a ta samá dívka. Jaké je překvapení, když tato dívka jménem Lena Duchannesová najednou přijde do jeho školy. Ethan má potřebu jí chránit, a tak s ní je na každém kroku. Ona s tím nejdřív nesouhlasí, ale poté se jejich vztah čím dál tím více prohlubuje. Prohloubí se tak moc, že mu Lena řekne své největší tajemství.... A dobrodružství může začít!

Více v celém článku!


Autor a kniha


Kami Garcia a Margaret Stohl jsou spisovatelky pocházející z Ameriky. Napsaly bestsellerovou sérii Kronika prokletých zaklínačů- Nádherné bytosti, Nádherná temnota, Nádherný chaos a Nádherné vykoupení. Příběh začaly vymýšlet na papírový ubrousek. A zadařilo se. Kromě této série začaly psát i novou sérii s názvem Dangerous creatures, kde jsou hlavními postavami Link a Ridley.

Ukázka


Byla to holka. Pomalu si stáhla kapuci a nechala si po obličeji stejkat déšť. Zelený oči, havraní černý vlasy. Lena Duchannesová.




Můj názor


Tuto knihu jsem si koupila, protože jsem na její zfilmovanou verzi viděla upoutávku v kině a řekla jsem si, že by to mohlo být dobré. A ono opravdu bylo. Mně osobně je velice sympatické, když je kniha psaná v první osobě, jako kdyby to někdo vyprávěl
Takže to je bod k dobru. Další, co se mi velice líbilo, bylo to, že se tam musela hodně používat vlastní fantazie, protože tam bylo tolik věcí, které si člověk musí představit. Samozřejmě bylo dobré i to, že v knize vystupují lidé s nadpřirozenou silou, ale takovou silou, která mě ještě nikdy nenapadla. Takže žádní upíři nebo vlkodlaci, nýbrž něco úplně jiného. A pak samozřejmě láska mezi Ethanem a Lenou.... Takže tuto knihu rozhodně 
doporučuji! :)



Hodnocení:
8/10

zdroje nevyfocených obrázků: www.weheartit.com

0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)