úterý 12. srpna 2014

Nádherné vykoupení

Originální název: Beautiful redemption

Autor: Kami Garcia, Margaret Stohl

Nakladatelství: Knižní klub

Rok vydání: 2013, 2011 (originál)












Obsah


Lena truchlí po Ethanovi, který v minulém díle seskočil z vodárenské věže, protože mu došlo, že on je Jeden, jenž jsou dva. Mezitím je Ethan v Říši mrtvých a setká se se svou milovanou osobou, která zemřela- jeho mámou. Ta mu však dobře poradí, aby se nevzdával. Ethan začíná hledat cestu ven z Říše mrtvých a posílá Leně a ostatním zašifrované vzkazy. Vydává se na dlouhou cestu, na jejímž konci by mohl zase patřit mezi živé.... Podaří se mu to a budou moci s Lenou být konečně spolu bez jakýkoliv zábran?

Více v celém článku!


Ukázka


Vklouzla mi do náruče a rozvzlykala se tak, až se její tělo otřásalo. Mně se to stalo taky. Nedalo se nijak poznat, kdo z nás brečí víc. Ani nevím, jestli jsme se nezapomněli políbit. Protože mezi náma se odehrávalo něco daleko hlubšího než polibek.


Můj názor


 Po přečtení třech dílů jsem vůbec netušila, že existuje i čtvrtý, takže to bylo takové příjemné překvapení. :) A z této knihy jsem byla nadšená! Ano, zase se příběh někdy táhl, ale z velké části tam bylo hodně napětí a bavilo mě to. Krásné ukončení Kroniky prokletých zaklínačů. Kronika prokletých zaklínačů je dobrá, romantická a zajímavá série a možná si ji ještě někdy přečtu.



Hodnocení:
8/10

zdroje nevyfocených obrázků: www.weheartit.com

0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)