sobota 16. srpna 2014

,

Naše knihovna- 1.

Zdravím! Rozhodla jsem se, že udělám to samé, co před rokem. Vyfotím části naší knihovny a srovnám je s minulým rokem. Pojďme na to! :) Uvidíme, co se změnilo. 




                                                                                       





Jak vidíte, tato police se změnila. Ne obsahem, ale množstvím. Minulý rok jsem měla jenom sedm dílů Roztomilých malých lhářek (z toho JENOM dva v angličtině a jeden jednak v češtině a jednak v angličtině) a dva díly Hry lží
Teď už se mi knihy do police téměř nevejdou. Mám tam dohromady dvanáct dílů Lhářek (a angličtina převažuje nad češtinou!), čtyři díly Hry lží a taky knihu Beautiful mess- kniha o focení. :) 

To je vše! Více příští sobotu! 



2 komentáře:

  1. Na tento projekt se moc těším, hrozně ráda očumuju lidem knihovničky :D Ale ta moje je vážně malilinkatáááá, tak by asi byla zbytečné jí fotit na blog :D Pretty Little Liars se dívám jenom na seriál, po knížkách jsem zatím nesáhla protože je jich hrozně moc, a jestli budou tak napínavé jako seriál, tak bych nevydržela čekat a musela mít všechny díly hned (= sbohem kapesné a šetření na mobil :D) Za tu angličtinu tě obdivuju, jenom jestli ti ta otázka nebude vadit - kolik je to let? :) Jenom, abych věděla, jestli jsem s tou angličtinou tak pozadu, že mě už předhání ve čtení mladší ročníky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se těšíš! :) Klidně ji foť, jsem zvědavá! :D Hehe, no jo, jsou napínavé, ale ty poslední díly už jsou o ničem.... Děkuju moc, je mi patnáct. :) Neboj, to se dá naučit, chce to praxi! :)

      Vymazat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)