neděle 24. srpna 2014

,

New books- Týden na Slovensku

Před týdnem jsem slibovala, že si koupím na dovolené spoustu knih! A tak se taky stalo. Rovnou čtyři,  a za všechny jsem velmi ráda. Pojďme se na ně podívat! :)



Když jsem spatřila tuhle knihu, málem jsem upadla do mdlob. Představte si - kniha, kterou nikde nemůžete sehnat a pomalu se smiřujete s tím, že si ji nikdy nepřečtete, se najednou objeví před vašima očima! Where she went je pokračování knihy If I stay. Strašně mě zajímalo, jak to bude pokračovat, protože konec předešlé knihy byl otevřený. Bože, jsem tak ráda! 




Tyto knihy se objevovaly v mém nedávném book wishlistu a já se nakonec odhodlala si je koupit. Více jsem asi toužila po Will Grayson, Will Grayson, ale lidé psali, že Paper towns je skvělé, tak jsem se rozhodla vyzkoušet i tohle. Uvidíme, uvidíme!





Poslední novou knihou je The Giver, která se taky objevila v book wishlistu na doporučení mé skvělé kamarádky. :) Uvidíme, jaké to bude! 



A nakonec moje sestra vzkazuje, že vám mám ukázat i její novou knihu, která je velkým průvodcem seriálu Game of Thrones- je na něm závislá. :D 



Mimochodem, kdybyste se někdy stavili v Bratislavě, rozhodně se porozhlédněte po knihkupectvích. Knih tam mají mnohem víc, a na výběr anglických knih jsem koukala s otevřenou pusou. Bylo jich tam mnohem, mnohem víc než u nás. To je přeci ráj! :D

0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)