neděle 21. září 2014

, ,

New books - Rychlá návštěva knihkupectví

Zdravím, mí milí čtenáři!
Opět se omlouvám za mou neaktivitu - škola zabírá hooodně času, navíc teď budu muset číst i povinnou četbu, která se mi moc nelíbí, takže čekejte, že jednu knihu budu číst hodně dlouho. Každopádně, čas byl alespoň na rychlou návštěvu knihkupectví, kde dodali anglické knihy, jupí! A našla jsem tam jeden poklad....



Tím pokladem se stala první kniha světoznámé autorky Suzanne Collins (předpokládám, že všichni víte, kdo to je!) s názvem Gregor The Overlander! Bože, byla jsem tak šťastná, protože zase jsem myslela, že tahle kniha tady nikdy nebude! Jsem na to strašně zvědavá. :) 
Čekejte i (teď už opravdu) další kapitolu povídky Co se stalo v Kapitolu. Mimochodem, minulý víkend jsem byla na filmu Dárce, který se opravdu povedl! Sice nebyl tak skvělý, jako Hunger Games nebo The Fault in our stars, to ani zdaleka, ale špatné to taky nebylo. :) 


Tento obrázek přesně vystihuje mě a mé kámošky, protože jsme to samozřejmě každá četla (až tedy na moji ségru, ale ta si to taky přečte - ďábelský smích -).  A samozřejmě každý film není úplně podle knihy. The books are always better! 
A mimochodem, už jste viděli nový trailer na Mockingjay? Je skvělý, neskutečně se těším a...PEETA! 


Tak už mluvení (lépe řečeno psaní)! Mějte se! 

zdroje nevyfocených onrázků: www.weheartit.com







1 komentář:

  1. Zrovna včera jsem se koukala na VA a jenom jsem bečela, protože ten maník co to točil, tak tu knížku nejspíš nkdy nečetl! A Dimitrij (kterého měl hrát Ben Barnes!) hraje někdo jinej a vypadá na 40 no prostě super!

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)