pátek 17. října 2014

,

Ohlédnutí za zářím

Zdravím, mí milí čtenáři!
Konečně jsem se dostala k ohlédnutí za zářím, a tak vám ho v půlce října přináším (já vím, omlouvám se!).

Oblíbená kniha


Rozhodně kniha The Giver. Byla vážně výborně napsaná a otevřený konec...Ach! Dokonce jsem zjistila, že spisovatelka Lois Lowry napsala ještě další tři díly, které na sebe ovšem nenavazují. U těchto knih se obávám, že si je opravdu nikdy nepřečtu, protože nebudou nikde k sehnání. 




Oblíbený film

Amélie z Monmartru. V září jsem ji viděla poprvé a byl to neuvěřitelný zážitek! Při hudbě mi naskakovala husí kůže a moc se mi líbilo, jak to bylo celé promyšlené do těch nejmenších detailů. Koho by kdy napadlo, že někdo bude mít zálibu ve sbírání odhozených fotek pod automatem?




Oblíbená píseň


Lost stars z filmu Love song od Adama Levina. Pokud jste ji neslyšeli, tak si ji rozhodně pusťte, protože je opravdu krásná a já ji poslouchám skoro pořád.




Oblíbený moment

Nástup do školy. Ahh, už slyším ten nával kritiky! Ale já za to nemůžu, škola a učení mě prostě baví! A teď jsem se obzvlášť těšila, protože jsem nastupovala do prváku. 

Oblíbená činnost


Ráda, strašně ráda bych řekla, že čtení, ale víte, co je strašné? Já na to absolutně nemám čas. Vůbec. Takže mým čtením bylo spíše čtení učebnic a zápisků v sešitě....

A co vy máte nového?

zdroje obrázků: www.weheartit.com





0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)