pátek 14. listopadu 2014

,

Co je nového?

Arrrrgh! Ne vážně! Nemám moc času číst, a to je strašné! Já vím, že si na to stěžuji v každém článku, ale když mně to tak vadí! :( Každopádně, už jsem skoro u konce Klíče, takže čekejte recenzi, ale ne tak brzo. Omlouvám se!

Mimochodem, viděli jste už ty miliony ukázek na Hunger Games - Mockingjay? Nejdřív žádný trailer, a nakonec se nyní stále objevují nové klipy a různé spoty. Oh, a co ten Peeta? Jak brečí? Chudák, je mi ho tak líto! Už se nemůžu dočkat, až to bude v kiiiině!




Za chvíli se blíží i můj oblíbený čas - Vánoce! Už se těším, až všude budou znít koledy, vonět cukroví a všude bude vánoční nálada. A v prosinci mám taky narozeniny!




Tak to byl jenom krátký článeček, krátké připomenutí, abyste na mě nezapomněli. :) Mějte se hezky, knihomolové!

zdroje obrázků: www.weheartit.com


2 komentáře:

  1. *Anna Elizabeth Potter*
    Ano taky se strašně těším na Vánoce a na čtení také vůbec nemám čas, každpádně až mi beta-readerka opraví recenze (celkem 3) nebude to tak hrozné. Moc jsem toho za tento rok nepřečetla myslím kolem 25 knih. Doufám, že v roce 2015 to bude lepší. A já věřím, že ano :)
    Btw: Nekoukám, ani nečtu HG takže nic :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem teď se čtením strašně pomalá. Nesnáším povinou četbu, eh! Neboj, bude to určitě lepší. :) A doufám, že i u mě. :D Tys nečetla Hunger games?! Naprav to, prosím! To jsou ty nejlepší knihy všech dob (podle mého názoru)! :)

      Vymazat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)