čtvrtek 20. listopadu 2014

,

Návštěva kina - The Hunger Games : Mockingjay Part One



Nebojte se otevřít celý článek! :)

Včera jsem byla na předpremiéře dlouho očekávaného pokračování mého milovaného Hunger Games. Dočkala jsem se po roční pauze! A musím říct, že...

Pojďme od začátku, ano?

S kamarádkami (které jsou stejnými bláznivými fanoušky jako já:)) jsme jako první vkročily do sálu a netrpělivě čekaly na začátek filmu s lesklými odznaky reprodrozdů na hrudi. Upřímně? Už první minuty zfilmované první části třetího dílu s názvem Mockingjay (Síla vzdoru) mě naprosto odrovnaly.




Nebudu zde sáhodlouze vysvětlovat příběh tohoto dílu, protože to určitě téměř všichni četli (a pokud ne, tak to prosím napravte!), ale aspoň ve zkratce - Katniss je nyní ve 13. kraji, když ji zachránili z arény 75. Hladových her. Peetu a Johannu bohužel zajal Kapitol a Peetu nyní využívají a týrají, aby zničili Katniss a kraje se přestaly bouřit proti Kapitolu. Katniss se stane tváří revoluce - reprodrozdem a bojuje i přes její vyčerpanost a zničenost z minulých Her. Její cíl je jediný - zachránit Peetu a zničit Kapitol a prezidenta Snowa. Navždy.

Film měl dvě hodiny (opravdu?), ale mně se to zdálo jenom jako půlhodina, tak moc mě to vtáhlo. Každou chvíli přišla nová a napínavější část, takže jsem naprosto celý film byla stále v napětí, i když jsem samozřejmě věděla, co se stane. I přesto jsem se vždy vyděsila. První polovina filmu byla i někdy vtipná, ale druhá polovina už byla dramatická a nečekaná. Tohle už nebyl jen nějaký další románek pro teenagery - tohle už bylo normální drama.

The Hanging Tree v podání Katniss bylo úžasné a celý den se mi prohání v hlavě. Jennifer Lawrence není vůbec špatná zpěvačka! :) A můj milovaný Peeta... Co ti to udělali?
Kdo z vás má rád Peetu, ať zvedne ruku! Vážně? Budete z něj zoufalí celý film. 





A co se dalo čekat - konec otevřenější snad být ani nemohl. V tu dobu, kdy se každému zastavil dech, nastaly závěrečné titulky. Kláro, copak jsi to nečekala?

Co říct na závěr? Další povedený díl s opravdu vypjatými momenty a výbornou písní The Hanging Tree, která vám bude hrát v hlavě ještě mnoho hodin po shlédnutí. Neuvěřitelné.

,,I have a message for president Snow: If we burn, you burn with US!'' 



zdroje obrázků: www.weheartit.com

0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)