neděle 2. listopadu 2014

,

Ohlédnutí za říjnem

Zdravím, mí milí čtenáři! Jsem tu zase, abych se s vámi podělila se svými oblíbenci za měsíc říjen!

Oblíbená kniha


Víte, co je nejhorší? Za minulý měsíc nemám žádnou oblíbenou knihu. Bohužel, je to tak. The Maze Runner mě nezaujal, a co se týče knihy Gregor The Overlander, ani ta nebyla výborná. Jak teď nemám čas, tak přečtu i mnohem méně knih, a to mě neskutečně mrzí! Nicméně, musím se pochlubit, že jak byly prázdniny, tak jsem přečetla dvě povinné knihy a asi 200 stran knihy Klíč! Takže se snad polepším! :)



Oblíbený film


Z-M-I-Z-E-L-Á! Jednoznačně! Byla jsem na tom dvakrát v kině a naprosto mě to pohltilo. Doopravdy, výborný psychothriller v čele s mým oblíbeným Benem Affleckem, při kterém vám tuhne krev v žilách a opravdu nevíte, co si máte myslet. 



Oblíbená píseň


Nejlepší kamarádka mi popůjčovala hodně CDček (a tímto ti moc děkuji, pokud tohle čteš! :D), a tak mám oblíbených písní opravdu hodně. Imagine Dragons jsou vynikající skupina s písničkami, které jsou každé jiné, osobité a jednoduše nenudí! Zároveň jsem si také velmi oblíbila zpěvačku Birdy, která by si rozhodně zasloužila mnohem, mnohem více pozornosti. 



Oblíbený moment


Rozhodně prázdniny a čas strávený s rodinou. Potřebovala jsem odpočinek.

Oblíbená činnost

Čtení knih, které chci číst a nepatří do povinné četby! A také poslouchání písniček. A psaní článků do mého nového sešitu. :)

0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)