neděle 21. prosince 2014

, ,

Další nové přírůstky?!

Zdravím, m milí čtenáři!
Jdu se vám pochlubit s mými novými přírůstky. Hrozné je, že se mi na polici začínají hromadit knihy a já nemám čas je číst! Každopádně, teď jsou prázdniny, takže se to snad trochu zlepší. :) Doufám v to!



Tady jsou mé nové knihy!





Tuto knihu - One day - jsem dostala k Vánocům od mé nejlepší kamarádky (ještě jednou moc děkuju!). Měla jsem strašnou radost, protože mi říkala, že ta kniha (a ten film podle ní) je opravdu skvělá, ale já na ni pořád zapomínala. Prý je to romantická kniha, ale asi ne se šťastným koncem. Tak uvidíme! 




V knize Humans of New York toho ani není moc k přečtení, spíš jsou tam nádherné fotografie různých lidí žijících v New Yorku a pár jejich příběhů. Hrozně se mi tahle kniha líbila, měla jsem ji objednanou už přes měsíc, a tak jsem ráda, že už konečně došla. :)




Podívejte se, co je pod obálkou! 

2 komentáře:

  1. Nádherné knížky! Já k Vánocům dostanu další kupu :D už se na ně těším :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Já taky, ale nebudu je stíhat číst.... :( Doufám, že pak dáš na blog článek s novými knihami! :D

      Vymazat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)