středa 31. prosince 2014

Tím všechno začíná

Autor: Robyn Schneider

Nakladatelství: CooBoo

Rok vydání: 2014, 2013 (originál)















Obsah


Ezra byl králem školy, kterému nic nescházelo. Byl jedničkou v tenisu, školu reprezentoval na všech turnajích. Vyhrál už tolikrát, že mu výhry připadaly samozřejmé. Život má ale někdy jiné úmysly.
Bouračka mu úplně rozdrtila koleno. A to znamenalo, že si tenis už nikdy nezahraje. Co s tím? Tenis byl náplní jeho dosavadního života. Co si řeknou ostatní, až uvidí, že nehraje tenis a je zraněný? Ezra musí změnit svůj život. Radikálně. Přihlásí se do debatního klubu a najde si nové přátele. Třeba zvláštní a tajnůstkářskou Cassidy. Ale co na jeho nový život řeknou jeho ,,populární kámoši''? 

Autor


Robyn Schneider je americká spisovatelka a videoblogerka. Kromě Tím všechno začíná napsala i Severed heads, broken hearts a Better than yesterday.

Ukázka


Ještě pořád si myslím, že na každého v životě, ať je sebeobyčejnější, čeká jediný tragický okamžik, po kterém teprve přijde to opravdu nejdůležitější. Ten okamžik je jako katalyzátor - první krok té rovnice. Ale to, že znáte první krok, vás ještě nikam neposune - výsledek určuje teprve to, co přijde po něm.

Můj názor


Jak jsem zmiňovala ve vánočním článku, s touhle knihou jsem tak trochu riskovala. 

Ezra mi už odzačátku byl vcelku hodně nesympatický. Ano, je to hrozné, že nemůže dál dělat to, čemu se věnoval celý dosavadní život, opravdu mu to nezávidím. Ale podle mého se Ezra choval tak nějak nepřirozeně. Ještě jsem nečetla knihu, kde by se hlavní hrdina vcelku rychle vyrovnal se vším. Vyrovnával se s tím dva měsíce prázdnin, a to byl na dně, ale pak si najednou přijde do školy a jen tak se přihlásí do debatního kroužku? Do kroužku, kterým každý sportovec pohrdal? To mi k němu jednoduše nesedí, není to ten typ postavy. 

Našel si nové přátele a dal se dohromady s přáteli starými, což bylo v pořádku, ale zase - jen tak se vzdal své staré populární party? 

Ezra poté začal nový život plný debatních souteží a potkal zvláštní, na vztahy dosti náročnou Cassidy. Ti dva se dají dohromady a mají mezi sebou moc hezký vztah. Pak se ale něco pokazí a Cassidy je k Ezrovi velmi chladná. 

Ani styl psaní se mi nelíbil, některé pasáže se mi zdály... Já nevím, nechci být nějaká zlá, ale jednoduše napsané, až moc jednoduše. 

Tahle kniha mě docela zklamala, což je škoda, protože příběh to byl dobrý. Ale když hlavní postavě nevěříte, tak je to těžké. 

Za mě říkám: NE. Nic moc.




Hodnocení:
4/10

zdroje nevyfocených obrázků: www.weheartit.com





0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)