čtvrtek 1. ledna 2015

,

Knižní výzva na rok 2015 a shrnutí knih roku 2014



Zdravím, mí milí čtenáři!
Hlásím se vám v první den nového roku 2015, protože jsem se rozhodla přidat se do knižní výzvy, kterou pořádá Ells a přijde mi to opravdu skvělé! Já jsem si tedy netroufla na 120 knih, ani na 60, ani na 30, ale radši na 20. Pořád ještě přeci můžu navýšit, ne? Ale povinná četba je povinná četba... I když... to se taky přece dá počítat mezi knihy?! No, jednoduše, prozatím si nechám 20 knih. A tečka. Připojte se taky!



A nyní se podíváme na shrnutí roku 2014! Kliknětě, prosím, na celý článek! 
Musím se pochlubit, že v minulém roce jsem stihla přečíst rovných 40 knih. Jsem na sebe pyšná a chtěla bych si je s vámi připomenout a zopakovat.

První přečtená kniha roku 2014: Bridget Jones - Mad about the boy
Poslední přečtená kniha roku 2014: Tím všechno začíná - Robyn Schneider
Nejdelší přečtená kniha - česká: Klíč - Sara B. Elfgren, Mats Strandberg
Nejdelší přečtená kniha - anglická: Fangirl - Rainbow Rowell
Kniha, kterou jsem si přečetla na základě filmu: The Perks of being a wallflower - Stephen Chbosky
Kniha s nejlepší obálkou: Since you've been gone - Morgan Matson
Kniha s nejhorší obálkou: Carrie - Stephen King
Nejdéle čtená kniha: Gregor The Overlander - Suzanne Collins
Kniha, která mě překvapila: Tahle píseň ti změní život - Leila Sales
Kniha, která mě zklamala: Kompars - Scott Westerfeld
Kniha, která má pokračování, ale jsem moc líná na to ho číst: City of bones - Cassandra Clare
Kniha, kterou každý zbožňuje, ale mě nenadchla: Paper towns - John Green
Kniha od českého autora: Colette - Arnošt Lustig
Nejlepší kniha, která byla v roce 2014 zfilmovaná: The Fault in our stars - John Green
Nejdojemnější kniha: Zlodějka knih - Markus Zusak
Nejakčnější kniha: The Maze runner - James Dashner

Nejlepší kniha: Zmizelá - Gillian Flynn


Škoda, že jsem sem nemohla napsat všechny, u nejlepší knihy jsem se rozhodovala rovnou mezi třemi - mezi Zmizelou, Zlodějkou knih a The Perks of being a wallflower. 
Každopádně, doufám, že tento rok bude na knihy tak štědrý, jako předešlý! Držte mi palce s knižní vývou a... čtěte! Hlavně čtete! 




4 komentáře:

  1. Zajímavé shrnutí :) Jo a hodně štěstí s výzvou! Taky musím začít číst povinnou četbu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji! :) no, snad těch dvacet knih dam... :D je to paradox, ale povinna četba (čteme antiku-ilias, odyssea...) me vazne nebaví! :D

      Vymazat
  2. Hodně štěstí! Taky mi to přijde úžasné! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)