pondělí 2. března 2015

,

Ohlédnutí za únorem

Zdravím, mí milí čtenáři!
Hlásím se s ohlédnutím za krátkým měsícem únorem! Pojďme na to!

Oblíbená kniha


Rozhodně Love letters to the dead. Tenhle poklad mi přišel z Londýna a já se nemohla dočkat, až si ho přečtu. A věřte mi, stálo to za to! :)



Oblíbený film


Když jsem jela v autobuse z prázdnin, tak jsem si pustila film nazvaný Extremely loud and incredibly close (Neuvěřitelně hlasitě a nesmírně blízko). Neměla jsem vůbec žádná očekávání, protože jsem o filmu jenom trochu slyšela. Ale dostal mě. Jedná se zde o kluka, kterému umřel táta v osudný den 11. září 2001. Tento klučina o rok později najde v jeho šatníků obálku, na níž je napsáno Black, a v níž je klíč. A malý vychytralý kluk si tak může aspoň na chvíli vzpomenout na tátu a být mu jaksi blíž při hledání vlastníka tajemného klíče. Na konci jsem se zalykala slzami (snad mě tolik lidí neslyšelo :)), protože to bylo... Dojemné, hezké. 




Oblíbená píseň


Jelikož vyšlo nové CD mé oblíbené skupiny Imagine dragons, tak určitě spoustu písniček z tohoto alba. Warriors, Monster, Dream, I bet my life... Je jich hodně a stojí za poslech! 






Oblíbený moment


Jarní prázdniny strávené s rodinou. Co víc dodat? :)

Oblíbená činnost


Ano, stále se to tady opakuje - čtení. Musím se pochlubit, že jsem za prázdniny stihla přečíst dvě a půl knihy! :)

zdroje nevyfocených obrázků: www.weheartit.com

2 komentáře:

  1. Klárko, hrozně se mi líbí Tvůj blog, je plný super knížek a výborně napsaných recenzí, které se snažím pravidelně číst. Taky máš úplně skvělý vkus jak u knížek, tak i v hudbě a filmech (obzvlášť se mi líbí "ohlédnutí za měsícem", které nejradši čtu) Už spoustu knížek jsem si přečetla jen kvůli tobě (uplně nejlepší snad byla Zmizelá, kterou jsem dostala od své nejlepší kámošky) Takže děkuji, že pravidelně přidáváš příspěvky, protože po každé se už těším další!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za tvůj komentář, který mě straaaašně potěšil! Mám radost, když se někomu mé recenze líbí. :3 Rozhodně nepřestanu přidávat! :)

      Vymazat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)