neděle 12. dubna 2015

,

Abeceda knihomola - D



Zdravím, mí milí čtenáři!
Rozhodla jsem se zapojit do velmi zajímavého projektu, který vytvořila Marky s Kristý. Jedná se o to, že každý týden (já si vybrala neděli) budu přidávat tři věci týkající se čtení a knih na určité písmeno abecedy. Tak na co čekáme? Pojďme na to! 

Dnešní písmeno - D

Divergentní

Při písmenu D mě samozřejmě hned napadla Divergence, s níž je spojeno slovo divergentní. Pokud jste četli Divergenci (a já pevně doufám, že ano), tak jistě víte, co divergentní znamená. Pokud ne, tak vám to řeknu, ale pouze s příslibem, že si knihu ihned přečtete! :) Divergentní znamená, že se nehodí pouze do jedné skupiny, má něco z každého. A tito divergentní, kteří vybočovali ze zašlého systému, musí být odstraňováni. Na jednu stranu by bylo zajímavé být výjimečná, ale na druhou stranu... Stále bojovat o život? 




Drama

Vím, že toto se týká spíše filmů, ale já si jednoduše nemůžu pomoct. Musím to sem napsat. Drama je po thrillerech mým nejoblíbenějším žánrem, i když se mi hodně lidí diví. Já vím, jsou smutná, ale já mám mnohem lepší pocit, že jsem koukala na něco sice smutného, ale ,,hodnotného'' než na nějakou komedii. Nejlepší kniha tohoto žánru je asi Still Alice, kterou by si měl vyznavač tohoto žánru určitě přečíst.




Dennis Lehane

O spisovateli jako takovém toho moc nevím... Přesněji řečeno, nic o něm nevím. Každopádně, po tomto jménu se v každém knihkupectví koukám, protože je autorem knihy, podle níž byl natočen vynikající film Prokletý ostrov (Shutter island). Přesně typ filmu, který zbožňuju, protože se nad ním musí hodně přemýšlet. A jak to tak bývá, kniha bývá vždy ještě lepší, takže bych si jí chtěla hrozně přečíst! Zatím se mi to ale nedaří, jelikož je všude úplně vyprodaná... To je neštěstí!



zdroje nevyfocených obrázků: www.weheartit.com


0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)