neděle 19. dubna 2015

,

Abeceda knihomola - E



Zdravím, mí milí čtenáři!
Rozhodla jsem se zapojit do velmi zajímavého projektu, který vytvořila Marky s Kristý. Jedná se o to, že každý týden (já si vybrala neděli) budu přidávat tři věci týkající se čtení a knih na určité písmeno abecedy. Tak na co čekáme? Pojďme na to! 

Dnešní písmeno - E


Eleanor and Park

Kniha Eleanor and Park je od jedné z mých nejoblíbenější spisovatelek - Rainbow Rowell. Tato kniha se stala hitem, a tak jsem si ji také samozřejmě musela přečíst (a samozřejmě v angličtině :)). Pro romantické duše jako dělaná a otevřený konec, kde si každý může domyslet, co chce? Senzační! Rozhodně ji doporučuji, nebudete litovat (pokud ovšem nejste zarytými neromantiky, kteří nechtějí mít v knize lásku). 






E - knihy

Už dlouho probírané téma. Jak už jsem tady mnohokrát zmiňovala, já zastáncem e- knih určitě nejsem. Jediná výjimka je ta, když si mám přečíst nějakou povinnou četbu, kterou se mi zrovna nechce kupovat. Jinak ale vždy vyhrávají papírové knihy, kterých se mohu dotknout a cítit je. Já vím, možná to zní ,,úchylně'', ale je to tak. :D E - knihy jsou posun v elektronice a vývoji. Ale já mám ráda retro.




Estetika knihy

Vím, že by se to nemělo, nicméně při výběru knihy se koukám také hodně na to, jak kniha vypadá. Samozřejmě, že do ruky dřív vezmu knihu s nádherným obalem místo té vedle, která vypadá mdle a obyčejně. Už se mi to také mnohokrát vymstilo. Četl jste někdo Ghostgirl? Pamatujete, jakou nádhernou obálku to mělo? Zato ten příběh - nic moc, ani jsem ho nedočetla... Měla bych se to už odnaučit! :D



zdroje nevyfocených obrázků: www.weheartit.com

0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)