středa 1. dubna 2015

,

Ohlédnutí za březnem

Zdravím, mí milí čtenáři!
Je tu první dubnový den (ehm ehm, i když to tak venku nevypadá), a tak je tady zase tradiční ohlédnutí za minulým měsícem!

Oblíbená kniha


Jednoznačně Still Alice. Je to opravdu, opravdu silná kniha, která stojí za přečtení. A film si nenechám ujít! :)



Oblíbený film


Tento film, který se sem právě chystám napsat, jsem dlouho odkládala, protože jsem se bála, že ho moc nepochopím. Ale nakonec jsem šťastná, že jsem se k němu odhodlala. Film se jmenuje Černobílý svět a je to jeden z nejlepších a nejdojemnějších filmů, co jsem kdy viděla. U filmů moc nebrečím, ale když už ano, tak je to hodně smutné. :D Takže, pokud váháte, tak si ho rozhodně pusťte, stojí za to! 
Mimochodem, je i kniha! Přečtu si ji, to si pište! :)



Oblíbená píseň



Věřte nebo ne, ale docela se mi líbí píseň Four Five Seconds, na které spolupracoval Paul McCartney s Rihannou a Kanyem Westem. Kanye by tam být nemusel, jeho ani Rihannu neposlouchám, nicméně tahle píseň za doprovodu pouhé kytary, na kterou hraje Paul McCartney, se mi líbí. 



Oblíbený moment


Předpremiéra filmu Píseň moře, která mě velmi překvapila. Možná to vypadá, že je to film pro děti, ale ve skutečnosti má mnohem větší význam. Je to nádherný film s keltskými mýty. No a co může být lepší než být na filmu s rodinou a skvělými kamarádkami? :)



Oblíbená činnost


Na Den frankofonie ve škole jsem s kamarádkami pekla. Všechny jsme byly nejdříve zmatené, ale nakonec se nám to skvěle povedlo! :) Že ano, Káťo? 






2 komentáře:

  1. Klárko, máš super recenzi! Vždyť víš, že Ohlednutí.. patří mezi mé oblíbené příspěvky :) Teď na chvilku opustím od knih a řeknu, že jsem si jak předpremiéru Píseň moře, tak Den frankofonie s tebou moc užila! :) Abych se zase vrátila k blogu.. máš super vkus na filmy, hudbu, ale hlavně na knížky. Na tvé doporučení jsem objevila hned několik skvělých knížek. Takže máš skvělý blog a hlavně co nejčastěji přidávej další a další příspěvky!
    Anonym Káťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooooo, děkuju! Hrozně mě to potěšilo! :3 Jsem ráda, že se ti líbí moje příspěvky a že se ti líbily i ty akce.. :) Já jsem také objevila díky tobě super knihy a filmy a hudbu! :3 Děkuju, budu!! :)

      Vymazat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)