sobota 9. května 2015

,

Abeceda knihomola - H



Zdravím, mí milí čtenáři!
Rozhodla jsem se zapojit do velmi zajímavého projektu, který vytvořila Marky s Kristý. Jedná se o to, že každý týden (já si vybrala neděli) budu přidávat tři věci týkající se čtení a knih na určité písmeno abecedy. Tak na co čekáme? Pojďme na to! 

Dnešní písmeno - H

Hunger Games

Jak bych mohla zapomenout na mé milované, úžasné, napínavé Hunger Games? Vím, že už jsem to tady snad milionkrát  tisíckrát říkala, ale Hunger Games pro mě opravdu budou ty nejlepší knihy, které jsem kdy četla. Nemohla jsem se od nich odtrhnout, musela jsem číst a číst, protože na konci každé kapitoly se stalo něco tak nečekaného! Jediná věta změnila všechno. 




Haymitch

Já vím, zase téma Hunger Games, ale kdo by neznal jednoho z důležitých hrdinů, Haymitche? Tento věčně opilý chlápek se stane mentorem Katniss a Peety v Hladových hrách. A později i velmi důležitou osobou, která ukazuje, že pod všemi těmi alkoholovými nátěry má srdce.
Ale nemá rád Effie.




Hluk

Když si vezmete, jak těžké je číst, když je někde hluk! Sedíte pohodlně na gauči a někdo zhlasí televizi. Sedíte v metru a vedle vás si přisednou nějací velmi nahlas mluvící lidé. Čtete si v pokoji a někdo zapne hudbu. Aaaaah! Na co se pak máte soustředit? 



zdroje obrázků: www.weheartit.com



0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)