neděle 17. května 2015

, ,

Ach, nové přírůstky, vítejte!

Zdravím, mí milí čtenáři!
Minulý týden jsem byla v Anglii, kde mým hlavním cílem bylo samozřejmě si pořídit nějaké anglické knihy, což se mi naštěstí povedlo! Jejich knihkupectví jsou jako sen... Navíc přišel tento víkend ještě Svět knihy, na který jsem se samozřejmě jakožto knihomol musela podívat!








Tak tady jsou čtyři nové poklady! Pojďme se na ně podívat blíž! :)



Knihou z Anglie se stala tato s názvem Vanishing girls od známé spisovatelky Lauren Oliver. Hodně jsem o ní četla na internetu, a tak jsem jí chtěla vyzkoušet.



Druhou knihou z Anglie se stala kniha Thirteen reasons why, o které jsem absolutně nic neslyšela, takže nevím, co mám očekávat. Příběh ovšem vypadá velmi zajímavě. Je to o dívce, která spáchala sebevraždu a jediné, co po sobě zanechala, je kazeta s třinácti důvody, proč se zabila.



Toto už je první kniha ze Světa knih, kterou mi doporučila kamarádka ze školy. Jak mi vyprávěla příběh, tak mě to velmi zaujalo, a tak jsem popadla šanci a koupila si ji. :)



Poslední knihou je Ostrov lhářů, o níž jsem také hodně četla na internetu. Má vysoká hodnocení, ale v angličtině se tady bohužel neprodává. Musím se spokojit s češtinou! :)

Mimochodem, jak se vám líbil Svět knih? Mně osobně se líbil, i když bych uvítala stánek s anglickými knihami. :D

A co vy? Také jste navštívili Svět knih?














3 komentáře:

  1. No to néé, na 1984 jsem tam vůbec nenarazila, to kdybych věděla tak beru všema deseti! :) Pěkné úlovky.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné přírůstky! Já tam půjdu příští rok :) Moc gratuluji k tak krásným knihám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné knižní přírůstky! :)
    Ostrov lhářů mě zaujal! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)