neděle 3. května 2015

,

Ohlédnutí za dubnem

Zdravím, mí milí čtenáři!
Duben i se svým aprílovým počasím uběhl jako voda a přichází květen, jeden z mých nejoblíbenějších měsíců. Nesmím ovšem zapomenout na ohlédnutí za dubnem, a tak ho tady máte!

Oblíbená kniha


Můžu vám zaručit, že to byla definitivně kniha Extremely loud and incredibly close. Nejdříve jsem viděla film a kniha mě samozřejmě nezklamala. Navíc vnitřek knihy byl skvěle a zajímavě provedený. A příběh? Nádhera! Recenze samozřejmě na blogu!



Oblíbený film


Teorie všeho. Já vím, já vím, Eddie Redmayne se mi opravdu nelíbí, je mi nesympatický, nicméně film o Stephenu Hawkingovi rozhodně stojí za to shlédnout. Už jenom díky tomu, že Stephen Hawking je opravdu vynikající vědec, který svůj boj nevzdal. 





Oblíbená píseň


Ne, že by se mi ta píseň líbila... (Já vím, nadpis je oblíbená píseň!). Nicméně, píseň od Carly Rae Jepsen s názvem I really like you (nebo tak nějak) má úžasný videoklip s Tomem Hanksem! Sice jsem se divila, proč měl zapotřebí v něm vystoupit, ale jako vždy odvádí skvělý výkon! :)




Oblíbený moment


Přespávačka a oslava s úúúžasnými kamarádkami! 

Oblíbená činnost


Všechno jiného než učení.

zdroje nevyfocených obrázků: www.weheartit.com

0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)