neděle 7. června 2015

,

Abeceda knihomola - L



Zdravím, mí milí čtenáři!
Rozhodla jsem se zapojit do velmi zajímavého projektu, který vytvořila Marky s Kristý. Jedná se o to, že každý týden (já si vybrala neděli) budu přidávat tři věci týkající se čtení a knih na určité písmeno abecedy. Tak na co čekáme? Pojďme na to! 




Dnešní písmeno - L

Love letters to the dead

Knihu Love letters to the dead jsem měla vyhlédnutou dlouho. Přece jenom, příběh o dívce, které zemřela sestra a ona se s touto situací vypořádává tak, že píše dopisy mrtvým slavným lidem. Možná se to zdá lehce morbidní, ale je to krásně napsané, až tak, že mi chvilkami ukápla i slza... Nádherná kniha, která stojí za přečtení...






Lena

Pokud jste někdo četl sérii Nádherné bytosti, tak určitě víte, o kom mluvím. Lena Duchannesová byla ústřední postavou. Přijela do malého města za strýčkem Ravenswoodem a netušila, co všechno jí čeká. Dívka s černýma vlasama jako havran - tak jí popisuje Ethan. 




Láska

Přiznejme si to - kolik krásných knih by nevzniklo, kdyby se neexistovala láska? Pýcha a předsudek kupříkladu. Musím se ovšem přiznat, že když je hlavním účelem knihy hledání nedosažitelné lásky (což se na konci knihy samozřejmě povede), tak tuto knihu nechám ležet v knihkupectví. Čeho je moc, toho je příliš. A moje sestra? Ta by nejradši lásku v knihách neměla vůbec! 



zdroje nevyfocených knih: www.weheartit.com

0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)