neděle 28. června 2015

,

Abeceda knihomola - O



Zdravím, mí milí čtenáři!
Rozhodla jsem se zapojit do velmi zajímavého projektu, který vytvořila Marky s Kristý. Jedná se o to, že každý týden (já si vybrala neděli) budu přidávat tři věci týkající se čtení a knih na určité písmeno abecedy. Tak na co čekáme? Pojďme na to! 



Dnešní písmeno - O

One day

Skvělá knížka vyprávějící životní příběh dvou přátel - Emmy a Dextera, kteří i přes nesnáze a trable stále udržují kontakt. Je velmi zajímavé číst, jak se jejich životy vyvíjejí dál. A ten konec? Naprosto nečekaný! Doporučuji i film, je to milé podívání. :)






Oliver, Lauren

Lauren Oliver je dobrá americká spisovatelka, od níž jsem poprvé četla Chvíle před koncem. Chvíle před koncem je kniha, kterou jsem četla snad i dvakrát a přečetla jsem ji za jeden den. Ani nevím, porč mě tak upoutala, ale takový příběh jsem do té doby ještě nečetla, takže se mi opravdu líbila. Napsala ještě sérii Delirium, na níž se chystám už asi tři roky (a, upřímně řečeno, nevím, zda to někdy začnu) a také novinku Vanishing girls (recenzi si můžete přečíst na blogu), která mě až tak neohromila - ale má nádhernou obálku. 




Oblivion

Zapomnění. Toho se přeci bál Augustus Waters ve Hvězdách, že? I fear oblivion. A poté ho Hazel skvěle setřela. :) Každopádně, tato věta je jedna z prvních vět, které Augustus v knize řekne, nepletu-li se. A Hvězdy mi vždy připomene skvělá píseň od Bastille s názvem Oblivion, z níž mám vždy husí kůži. Každopádně, cítíte to stejně jako Augustus? 



zdroje obrázků: www.weheartit.com


2 komentáře:

  1. S tímhle projektem jsem se zatím nesetkala, ale vypadá to dobře! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)