neděle 19. července 2015

,

Abeceda knihomola - R



Zdravím, mí milí čtenáři!
Rozhodla jsem se zapojit do velmi zajímavého projektu, který vytvořila Marky s Kristý. Jedná se o to, že každý týden (já si vybrala neděli) budu přidávat tři věci týkající se čtení a knih na určité písmeno abecedy. Tak na co čekáme? Pojďme na to! 



Dnešní písmeno - R

Roztomilé malé lhářky

Všichni tuto knihu určitě znáte, a pokud ne, tak aspoň seriál. Tato série od spisovatelky Sary Shepard má nyní už asi 17 dílů, já osobně jsem skončila u 12., protože další díly už jsem nikde nesehnala a poslední asi tři nebo čtyři díly to bylo stále to samé dokola. Kohokoliv se zeptám, tak preferuje spíše seriál, který se ovšem mně osobně nelíbí, protože to není vůbec podle knih, a když jsem je začala číst první...



Rainbow Rowell

Skvělá a nyní hodně populární autorka knih žánru young adult, která má na svědomí takové bestsellery jako Eleanor and Park nebo Fangirl. Ovšem i další její knihy stojí za zmínku - Attachments (to se mi hodně líbilo) a Landline (to už tolik ne). 



Radost

Radost, to je pocit, který prožíváme, když si koupíme, půjčíme, dostaneme, najdeme novou knihu. Já osobně mám největší radost, když po dlouhé době konečně najdu knihu, kterou jsem chtěla číst. :)

zdroje obrázků: www.weheartit.com


0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)