neděle 2. srpna 2015

,

Abeceda knihomola - S



Zdravím, mí milí čtenáři!
Rozhodla jsem se zapojit do velmi zajímavého projektu, který vytvořila Marky s Kristý. Jedná se o to, že každý týden (já si vybrala neděli) budu přidávat tři věci týkající se čtení a knih na určité písmeno abecedy. Tak na co čekáme? Pojďme na to! 

Dnešní písmeno - S



Struck by lightning

Tato ne až tak známá kniha je od amerického autora Chrise Colfera (pokud koukáte na seriál Glee, tak určitě víte). Původně jsem tuto knihu spatřila v knihkupectví a chtěla jí pořídit ségře, což jsem s mámou i udělala. Ale pak jsem neměla co číst (znáte to, záchvat abibliofobie), a tak jsem si řekla, že tuto knihu zkusím. Možná kvůli tomu, že jsem od toho nic nečekala, možná že Chrisi Colferovi bylo v době psaní této knihy maximálně dvacet let, ale tato kniha se mi strašně líbila. Je hrozně chytrá, smutná, zajímavá... A já ji doporučuji! :)



Snow

Já vím, že jako postavy sem házím téměř vždy nějakou ze série Hunger Games, ale to je to první, co vždycky napadne mou ségru. :D Každopádně, každý musí znát podlého prezidenta Snowa, který vládne celému Panemu a sídlí v Kapitolu a... Pro Hunger Games je všemi deseti. A také pro smrt vzdorující Katniss.



Sara Shepard

Známá autorka všech knih, které jsou plné tajemství a lží. Doopravdy, mám jí sice ráda, ale zdá se mi, že všechny její knihy, její série, mají týž námět (něco se stane, co je obestřeno lžemi a tajemstvími, může za to většinou parta holek a řeší se to a omílá...). Je autorkou Pretty little liars, potom také Hry lží, The Perfectionists a dalších.


zdroje: www.weheartit.com





0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)