neděle 9. srpna 2015

,

Abeceda knihomola - T



Zdravím, mí milí čtenáři!
Rozhodla jsem se zapojit do velmi zajímavého projektu, který vytvořila Marky s Kristý. Jedná se o to, že každý týden (já si vybrala neděli) budu přidávat tři věci týkající se čtení a knih na určité písmeno abecedy. Tak na co čekáme? Pojďme na to! 



Dnešní písmeno - T

Temné kouty

Nemohla jsem jinak než zmínit úžasnou knihu od mé oblíbené spisovatelky Gillian Flynn, která je nyní nově i filmově zpracovaná a já vám doporučuji se na film podívat! Každopádně, názor na tuto skvělou, napínavou a často ohromující knihu jste si mohli přečíst v mé recenzi a názor na film jste mohli slyšet ve videu. Takže, pokud jste vášniví fanoušci psychothrillerů, rádi se bojíte nebo jste rádi u knihy nejistí... Jděte do toho! 



Tobias

Tobias neboli Čtyřka ze známé série Divergence, idol téměř všech knihomolských srdcí. Jo, i mně se zdál sympatický, ale že bych si ho zamilovala, to se nedalo říct. A hlavně po tom, co jsem viděla film. Živě si pamatuji, jak všichni v kině křičeli: ,,Aaach, Čtyřka!''A já jediná: ,,Hele, Caleb taky není k zahození!'' I když je pak mizera, ale stejně... :D



Trest

Víte, proč mě napadlo tohle slovo? Každý přece známe trest v podobě toho, že nemáme co číst! Není to jeden z těch nejhorších trestů? Ruce samovolně chňapají po neexistující knize, prsty dychtí po otáčení stránek, ale nic nepomáhá. Jaká hrůza!

zdroje: www.weheartit.com

2 komentáře:

  1. Knihu Temné Kouty mám na zozname kníh ktoré chcem už dlhšiu dobu :) a Tobias ala Štyri nie je na zahodenie . Neviem si už svoj život predstaviť bez knihy takže by to bol pre mňa strašný trest :)
    Krásny článok

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si ji určitě přesuň na vrchol seznamu! :) No jo, ale Caleb... :D Přesně, pro mě taky! Děkuju moc :)

      Vymazat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)