pondělí 3. srpna 2015

,

Ohlédnutí za červencem

Zdravím, mí milí čtenáři!
Půlka prázdnin je za námi, takže si pojďme trochu zpříjemnit náladu novým článkem! Na čem jsem byla v minulém měsící závislá?

Oblíbená kniha

Titul oblíbené knihy za minulý měsíc dostává... YOU od Caroline Kepnes. Jak už jsem říkala, byla to velmi dobrá kniha s mnoha napínavými (a sprostými) momenty, ale nesouhlasím s názory, že je lepší než Zmizelá. To ne. Na tu si nedám ani trochu sáhnout.



Oblíbený film


Tedy, vážení čtenáři, hned, jak jsem se vrátila z dovolené, tak jsem musela naplnit mou nehynoucí touhu zajít si zase do kina. Takže jsem v něm byla rovnou třikrát! Na čem? Nejdřív jsem byla se ségrou na Antmanovi. Nejsem fanouškem Marvel filmů, nicméně od tohoto jsem vůbec nic neočekávala a hodně se mi líbil! Dalším filmem byl roztomilý animák V hlavě, který v podstatě není úplně pro děti, protože až na konci si uvědomíte, jak hlubokou myšlenku tento film vlastně má. A posledním filmem byl Jurský svět, kde jsem teda každou chvíli dostávala malé záchvaty... Ještěže jsme na tom nebyli ve 3D. A cenu za oblíbený film dostává... V hlavě!



Oblíbená píseň

Cestou na dovolenou i z ní jsme s rodinou v autě poslouchali písničky ze seriálu Glee a znovu si je připomněli. Se ségrou jsme házely duety a překvapivě jsme si pamatovaly i slova ke spoustě písničkám! :)



Oblíbený moment


Dovolená, setkání s kamarádkami, chození po Praze, kino...

Oblíbená činnost


Všechny moje koníčky, na které mám konečně čas! :D

zdroje: www.weheartit.com

0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)