neděle 4. října 2015

,

Ohlédnutí za zářím

Zdravím, mí milí čtenáři!
Září uběhlo neskutečnou rychlostí, a tak tady máme již tradiční zářijové shrnutí!

Oblíbená kniha

Jelikož z měsíce záři není nic moc co vybírat, mým favoritem se stává asi kniha We all looked up od Tommyho Wallacha. Měla v sobě pěkný a zajímavá filozofický nádech a dobře se četla. Ostatní knihy za září mě až tak moc neohromily...



Oblíbený film

Představte si, že jsem si po dlouhé době zase zašla do kina! Tentokrát byl vyvoleným film Pixely (...ten se ovšem nestává oblíbeným filmem, hehe :D). Vyvoleným filmem se stává minisérie HBO s názvem Olive Kitteridge. Příběh vám asi nevysvětlím, protože jsem to sama moc nepochopila, ale ve skutečnosti mě to něčím upoutalo a moc se mi to líbilo. Je to drama. Mám ráda drama, mmm. :)



Oblíbená píseň


Tak tady vím jistě - Alive od zpěvačky Sii. Mám ji moc ráda a její nový song je TAAAK skvělý! Jak tam tak vzlyká, její úžasné výšky...



Oblíbený moment

Znovushledání se spolužačkami a mnoho dalších. :)

Oblíbená činnost


Čtení, poslouchání písniček, psaní... Cokoliv jiného, než ta přemíra učení, co nám ve škole dávají proboha! 

zdroje: www.weheartit.com


0 komentářů, za které jsem ráda!:

Okomentovat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)