neděle 12. června 2016

,

Klářiny knihy - Book tag!

2 komentáře:

  1. Ahoj Klárko,
    nejprve bych Ti chtěla říct, že mám moc ráda tvůj blog, ale i tvoje videa. Máš moc příjemný hlas a skvěle se vyjadřuješ ke všem knížkám. Už několikrát jsi mě inspirovala k přečtení některých knížek.
    Moc mě také zaujalo to, že píšeš pro Guardian. Ráda bych se Tě tímto zeptala, jestli náhodou nevíš ještě o nějaké jiné stránce, kam by děti a teenageři mohli posílat svoje recenze na knížky. Spolupráce s Guardianem se mi totiž velmi líbí a také bych ráda vyzkoušela psaní recenzí na knížky, které by mi zaslali. Na Guardianu už ale bohužel další členy nepřijímají.
    Byla bych moc ráda, pokud bys o nějaké stránce věděla, ale pokud ne, tak se po nějakých ještě sama podávám.
    Přeji Ti hodně štěstí do budoucna, měj se moc hezky a užij si prázdniny. Budu se těšit na další videa i nové recenze tady na blogu :)
    Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! :) Páni, svým komentářem jsi mě neskutečně potěšila! Mám radost, když někoho dovedu k tomu, aby si nějakou knihu přečetl! :) Důvodem, že Guardian nepřijímá nové členy je ten, že oddělení, kam děti mohly psát, bohužel ruší. Ani nevíš, jak mě to zklamalo! :( Bohužel zatím stále hledám, kam bych se mohla přihlásit, ale je to opravdu tezke, hlavně z toho důvodu, ze recenzní knihy většinou neposílají mimo Velkou Británii... Takže kdybys náhodou něco našla, prosim, urcite mi dej vedet, klidně mi napis i na e-mail který mam tady na stránkach uvedeny v profilu :) Děkuji!

      Vymazat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)