pondělí 17. října 2016

,

Na Humbooku byl pořádný Humbuk!



Zdravím, mí milí čtenáři!
Jak jsem již zmiňovala v předešlém článku, tuto sobotu se v Praze konal první festival s názvem Humbook. Tento festival byl určený pro YA nadšence všeho druhu, pro které byly nachystané různé přednášky a dva největší taháky festivalu, a to RUTA SEPETYS A CHRISTOPHER PAOLINI.

Ještě před onou sobotou jsem ovšem měla to štěstí a tu čest setkat se i s ostatními blogery prostřednictvím CooBoo s Rutou Sepetys (video naleznete zde)! Ano, byla jsem tváří v tvář se samotnou americkou bestsellerovou spisovatelkou Rutou Sepetys, která nás všechny ohromila svou neskutečnou skromností, milým vyjadřováním a velkým srdcem. Věřte mi, tato autorka si zaslouží
jakékoliv uznání na světě! Ochotně odpovídala na všechny otázky, co jsme jí položily.
Pro mě bylo vrcholem to, když mi s úsměvem řekla půlminutový pozdrav na kameru. Vážně jsem si myslela, že asi omdlím štěstím. Ruta poté s úsměvem odešla a nám nezbývalo nic jiného, než říct, že je opravdu jedinečná.






Samozřejmě, že jsem se na festival těšila ještě více právě díky ní! Na festival jsem šla společně s mou sestrou Áďou (tu už snad ani nemusím představovat), která se zase nemohla dočkat, až uvidí Christophera Paoliniho, autora její milované série Eragon.
Na festivalu jsme potkaly spoustu neskutečně milých knihomolů, s nimiž jsem se znala například z Instagramu. Tímto chci poděkovat všem, s nimiž jsem se setkala a už jsem je znala, a také těm, které jsem na této akci poznala! Je to skvělé vědět, že je v České republice tolik nadšenců knih!





Na Rutině přednášce jsem vydržela od začátku až do konce. Je opravdu inspirativní osobou a já se nemůžu dočkat, až zase vydá nějaké dílo. I přesto, že se pak na podpis od ní stála velká fronta, tak jsem nemohla jinak a chvilku si počkala. Potřebovala jsem jí říct, že jsem vděčná, že jsem ji mohla moc děkuje!
potkat. Ona mi řekla, že je také strašně ráda, že mě potkala a že mi
PANEBOŽE, SLYŠÍTE, JAK JEČÍM?
Tohle mi řekla světoznáma autorka!




Po ní měl přednášku světoznámý Christopher Paolini, který je ve skutečnosti velký vtipálek a celý sál se co pět minut hlasitě smál. I přesto, že jsem od něj žádnou knihu nečetla, i tady jsem vydržela celou přednášku. Ve frontě na podpis už jsem ovšem nevydržela stát. Byla to přímo mačkanice. Však ona si ji Áďa vystála a má s ním dokonce selfie.




Pomalu, ale jistě jsme se s Áďou loučily a vyrazily domů. Humbook měl u nás úspěch a já osobně jsem velmi ráda, že se konečně u nás rozmáhají knižní festivaly, které jsou všude potřeba, protože čení je přeci jenom důležité.


Ještě jednou děkuji CooBoo za vstupenku i za možnost osobního setkání s Rutou Sepetys a všem knihomolům, s nimiž jsem se poznala!

PŘÍŠTÍ ROK SNAD ZASE!

2 komentáře:

  1. Bylo to úžasné a dokonalé! A tobě patří obří dík, jelikož jsi na mě byla milá a já tě vážně tak moc ráda poznala <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)