pátek 16. prosince 2016

Návštěva v Drážďanech aneb poprvé jsem se prošla i po městě


Když nám profesorka ve škole oznámila, že naše třída pojede o vánočním čase do Drážďan (což nám oznámila asi tak dva týdny předem), už jsem začínala být nedočkavá. Jet do Drážďan a podívat se na jejich vánoční trhy v době Vánoc, projít se po městě? Komu by se to nelíbilo!
Tedy, hlavním cílem naší cesty bylo tamější Muzeum hygieny... Ale to už je vedlejší.

Nechápejte mě špatně - s rodičí jsem v Drážďanech už několikrát byla, ale vždy jsme se tam vydali jen na nákupy. O to víc jsem se těšila, že konečně uvidím i pamětihodnosti tohoto města!

A že si tam koupím nějakou knihu či něco s knihami spjatého, že. 

Mé přání se vyplnilo hned po tom, co jsme po prohlídce města dostali snad tříhodinový rozchod. S kamarádkami jsem zamířila do nákupního centra, které po pár návštěvách už dobře znám, a namířila si to rovnou do německého obchodu Elbenwald, který jsem si dobře pamatovala. Právě tady totiž při poslední návštěvě slintala Áďa nad všemi fandomovskými věcmi, které se v obchodě nacházejí. V tu dobu mě návštěva tohoto obchodu tolik nedostávala, ale nyní, při mé stále trvající závislosti na Fantastických zvířatech, jsem přesně věděla, pro co mířím. Něco s touto tématikou. A ne, nemyslím tím hůlku.



Elbenwald je obchod jako dělaný pro fanoušky Star Wars, Marvel a DC Comics, Harryho Pottera a i příležitostných gamerů. Ani o tradiční Funko Pop postavičky není v tomto obchodě nouze, ale já si to namířila přímo k malému koutečku s pár věcmi z tohoto úžasného filmu. Vzala jsem dvě termosky s logem Fantastických zvířat (pochopte, musela jsem ji mít taky), šla k pokladně a s nadšeným úsměvem na tváři jsem svírala v rukou tašku s mými úlovky.

Jaké pak bylo překvapení, když jsem s holkami šla do Primarku (což je pro mě kapitola sama o sobě - zatímco někdo nakoupí v Primarku celý šatník, já si tam nikdy nic nenajdu a opravdu se mi tam nechce trávit celý den) a uviděla jsem tam ponožky s tématikou Fantastických zvířat! Ihned mířily do košíku, ty jsem tam nemohla nechat, zvláště při mé rozrůstající závislosti na ponožkách, čehož jste si mohli všimnout i na mém Instagramu. Kromě toho jsem si ještě koupila další svetr. Svetrů přeci není nikdy dost!



Po této naší akci už se pomalu stmívalo, a tak jsme vyrazily na sraz, nasedly do autobusu a celou cestu si nadšeně povídaly, jak se tento výlet vyvedl.


MÁM TERMOSKU A PONOŽKY S FANTASTICKÝMI ZVÍŘATY! AAAAH!


2 komentáře:

  1. Aaaahh ta termoska vypadá božsky :)
    Ten obchod bych ráda navštívila, miluju Star Wars a prostě když něco vidím co s tím souvisí, tak mám akutnou potřebu to vlastnit XD

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)