neděle 21. května 2017

,

Svět knihy 2017 očima nadšeného knihomola

Zdravím, mí milí čtenáři!
Video z letošního Světa knihy už je nějaký ten den na YouTube, dostala jsem se dnes ovšem i k sepsání fotočlánku, protože jsem také zarytý fotograf (díky, Instagrame!).




Na tento den jsem se hrozně dlouho těšila, takže jsem hned od rána byla plná pozitivní energie a očekávání, co mě bude čekat!



V deset hodin mě čekal tradiční sraz s CooBoo, kterému znovu moc děkuji za vstupenku i za tento skvělý sraz! :)


Popovídala jsem si tam především s Madeleine z blogu cz-books, která mi také přinesla tuto úžasnou útlou knížečku od Rainbow Rowell, za což jí velmi děkuji!


Od CooBoo jsme samozřejmě také dostali dárečky - především jí je kniha Ledová krev od Elly Blakeové, která vyjde až v srpnu, takže se máte na co těšit! A TAKY VÝBORNÉ MAKRONKY! 

Poté už jsem se vydala na sraz s Aničkou, kterou můžete znát z jejího blogu http://hpandgw.blog.cz, určitě se na něj podívejte! Spíše jsem natáčela, ale pár uměleckých fotek s novými přírůstky samozřejmě muselo být...







Ehm, na MÉ DOPORUČENÍ!


S Aničkou jsme si to hrozně moc užily (o tom se můžete přesvědčit i ve videu)!

A abych nezapomněla...


Na blog Aničky (http://annakrat.blog.cz/en) se určitě podívejte, je to neskutečně milá holčina a mám opravdu velkou radost, že jsem se s ní mohla setkat (a určitě ne naposledy!).



Kubu z Bookscalling a Kamilu z Hlavy plné knihy také určitě znáte!



S Verčou jsem si moc ráda popovídala, je opravdu moc milá, takže jí nezapomeňte sledovat na jejím Instagramu a blogu http://welcometobookshire.blogspot.cz!


Strašně moc děkuji všem, kteří za mnou přišli, pozdravili mě, vyfotili se se mnou... Dělá mi to neskutečnou radost a jsem ráda, že vás všechny mám!

Jak jste si Svět knihy užili vy?









2 komentáře:

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)