neděle 18. června 2017

,

Blogerská merenda Albatrosmedia aneb Harry Potter slaví 20 let a já ho stále nečetla

Zdravím, mí milí čtenáři!
Moc se omlouvám za mou absenci článků v poslední době, nicméně znáte to - testy, testy, testy, abychom dohnali, co jsme za rok nestihli (ale to je určitě jen výmluva, nechce se mi věřit, že bychom byli tak pozadu). Každopádně, čekají na vás (a nejdřív na mě, abych je sepsala) tři recenze a určitě bude pár dalších fotočlánků a nových článků! Pokud byste měli jakýkoli nápad se článkem, sem s ním!

A teď už se konečně pojďme věnovat tomu, co je hlavním tématem tohoto článku - blogerská merenda! 




Na blogerské merendě jsem byla poprvé, takže jsem vůbec nevěděla, co mám očekávat. Nicméně moc děkuji Albatrosmedia a skvělé Olze (skloňuje se jméno Olga takhle, že?) za pozvání, i za to, že tam se mnou mohla jít i Áďa! Blogerská merenda se konala ve viničním altánku v Grébovce, kterou já osobně mám moc ráda, je to nádherný park, ale v altánku jsem doposud nikdy nebyla. Bylo nádherné počasí a vítr nám smyslně příjemně rozcuchával vlasy.




Olga společně s Vendy představily novinky, které budou vydávat v průběhu června a srpna, máte se na co těšit, je tam spoustu skvělých kousků, mezi nimi i očekávané a v zahraničí velmi čtené YA!





A jelikož Harry Potter za chvíli oslaví 20. výročí, celý sraz se nesl v duchu Harryho Pottera. Přesně něco pro mě, hehe! U vchodu jsme dostali cedulky, na které jsme měli napsat své jméno. Po představení knih jsme se všichni ,,vrhli'' na stůl s knížkami, které jsme si mohli vzít. Samozřejmě, ihned jsem sáhla po českém vydání Fantastických zvířat, které je velice povedené, a tak jsem ho tam nemohla nechat, ale poté jsem byla z ,,krvelačného davu'' (vtípek) jaksi vytlačena, a když jsem se ke stolu konečně dostala, zbývalo tam už jen pár opuštěných knížeček. Do ruky se mi tedy dostal Ilustrovaný muž od Raye Bradburyho, který mi byl doporučen. Takže šel se mnou. K tomu jsme ještě všichni dostali obálku, kde se nacházela krásná tužka se záložkou Harry Potter a navíc nádherný náhrdelník se Zlatonkou!






Poté už jsme si mohli dělat, co jsme chtěli, a tak jsme se s Áďou zapovídaly s ostatními blogerkami - Markét ze Světa podle Marillee, Kájou z Penny and books, Markét z Markéta čte, Terkou z She is a bookaholic a Luckou z Kath's world of books! Bylo to strašně fajn, děkuju vám za super pokec! :)



Děsivá MARKÉT! :D


Proč nevzít rovnou celý talíř, že? :D





A pak už byl čas jet domů...



5 komentářů:

  1. Bylo to super! :)
    A moc ráda jsem tě konečně poznala. Tak snad brzo za ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný článek - já se sice stavil jen na skok, ale moc ráda jsem tě zase viděla... A knihy mi nakonec neodlétly ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek a fotky, to musela být parádní merenda :) A doufám, že ty nové chystané knižní kousky budou stát za to :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)