pátek 30. června 2017

,

První YOLI piknik aneb počasí nám přálo a nespadla ani kapka (hehe)!




Zdravím, mí milí čtenáři!
Nedávno se mi naskytla příležitost navštívit YOLI piknik! Na tento piknik už jsem se dávno chtěla dostavit, ale nikdy mi to nijak nevycházelo... Když už bylo ovšem stanoveno datum třetího pikniku, tvrdě jsem si řekla, že na příští už jednoduše musím!
A své slovo jsem dodržela.

Sraz byl v Kinského zahradě, kde už při mém příchodu sedělo mnoho knihomolů s úsměvy na tvářích. Hned jsem si rozbalila deku, kam si posléze přisedla Marky z blogu http://marky-books.blogspot.cz, se kterou jsem se ihned dala do řeči! Je to velmi milá a energická osůbka, která k mé banánové bábovce přinesla sušené banány, takže SUPER KOMBINACE!


Mimochodem, fotila jsem na polaroid! :)

Srdíčko mi poskočilo, když jsem viděla, kolik mně známých lidí na piknik přišlo. Například Kája z http://penny-and-books.blog.cz, Markét ze Světa podle Marillee nebo Markét z  http://marketacte.blogspot.cz.



Objevil se tam i Kuba z Book's Calling a Dorota z kanálu Dorota Noon.
Navíc jsem konečně měla možnost si popovídat s úžasnou, skvělou Aničkou z blogu http://annakrat.blog.cz! Jestli její blog ještě nečtete, určitě to napravte, protože Anička je neskutečně milá a moc dobře se s ní povídá a já jí mám moc ráda! :)





Byla jsem překvapena, když jsem dostala cenu za nejlepší zákusek - banánovou bábovku! Za odměnu jsem měla možnost vybrat si knihu. Do spárů mi padla Růže pro Charlotte od Elizabeth Craftové a Shey Olsenové, kterou KÁJA MOC MILUJE! :)

Poté už jsme se pustili do nadšeného knihomolského povídání, které jsem si moc užila a měla jsem možnost poznat spoustu úžasných lidí!





Takže příště, až bude YOLI piknik - jdu znovu!


2 komentáře:

  1. Jsem ráda, že se vám celá akce tak hezky vydařila! :) Snad se na Yoli piknik taky jednou podívám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky. Muselo to být příjemné setkání :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za přečtení a okomentování! :)